Service Coordinator

Functieomschrijving:

De Service Coördinator is de spil tussen klant en werkplaats. Een zelfstandige en afwisselende functie die vraagt om een proactieve, klantgerichte houding en een goed inzicht in verhoudingen: zowel met klanten en collega’s als met het afwegen van commerciële belangen.

Als service coördinator ben jij het gezicht van aftersales: vóór, tijdens en na een werkplaatsbezoek lopen alle contacten met de klant via jou. Je signaleert de behoeften van de klant, neemt contact op om onderhoudswerkzaamheden, uitgestelde reparaties of revisieklussen in te plannen en stelt offertes op. Je maakt werkorders aan zodat de werkplaats alle informatie heeft om de werkzaamheden correct en naar tevredenheid uit te voeren. Tijdens het werkplaatsbezoek houd je de klant op de hoogte van de vorderingen, na afloop neem je het afgeronde werk met hen door en stem je af wanneer volgend onderhoud noodzakelijk is. Als contactpersoon coördineer je ook strandingen van je klanten in binnen- en buitenland.

Functievereisten


Het werk van service coördinator vraagt om technisch inzicht, maar ook om sterke communicatieve vaardigheden en commercieel inzicht. Voor het maken van planningen en offertes werk je nauw samen met de werkplaatschef, het magazijn en de verkoopafdeling. Je bent een regelaar, prettig in de omgang en servicegericht. Je denkt en werkt op HBO-niveau en bent nooit uitgeleerd: in overleg met de bedrijfsleider is het mogelijk om verschillende aanvullende opleidingen te volgen op technisch of commercieel vlak.

Standplaats:

Dordrecht

 

  • Voor meer informatie kan je contact opnemen met:
  • Charles Crawfurd op nummer 06-237 00 929
  • Wim Schouten op nummer 06 363 09 266
  • Je curriculum vitae kan je mailen naar info@charlesrecruitment.nl